hvor
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hvor kan jeg købe en buttplug? jeg gider ikke online. jeg vil helst købe manuelt. hvor er det nærmeste sted på R. ville det være en dum idé, bruge den i skoletiden? jeg tænder vildt meget på, have den på i skoletiden. jeg vil også gerne have sex med en fyr eller kvinde, dog mest med en fyr. jeg også godt blive kneppet af min ven, ved bare ikke hvordan?
jeg vil også gerne prøve en swinger klub. jeg bliver helt liderlig ved tanken. jeg er 100 procent sikker på, at jeg er klar til det. så hvor er den nærmeste? JEG HAR BRUG FOR SEX!!!
jeg vil bare have sex med en fyr (eller dame) jeg vil bare af med min liderlighed via sex.

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt læse mig frem til at tanken om sex fylder rigtig meget for dig lige nu, og jeg vil prøve at svare dig så godt som muligt. Jeg kan med det samme sige at jeg ikke har en hurtig løsning eller idé til hvordan du får noget sex. Det er nok nærmere en lidt længere proces jeg når frem til.
1. Jeg kan ikke skrive i svaret hvor den nærmeste sexbutik ligger, da jeg så samtidig ville bryde den anonymitet ved at oplyse hvor i landet du befinder dig. Jeg kan kun sige at du må igang med google. Bare skriv sexlegetøj og navnet på din by, så dukker der nogle forskellige muligheder op.
Når nu du finder en butik så vil jeg råde dig til lige at ringe til dem først og høre om de overhovedet vil sælge noget til dig. Ifølge loven skal du være 16 år, så der burde jo ikke være noget problem. Men mange sexbutikker har deres egne regler der siger at de kun sælger til unge der er 18 og ældre.
2. Om det vil være dumt at bruge en buttplug i skoletiden kan jeg ikke afgøre. Jeg synes dog at du i første omgang skal afprøve den derhjemme i noget tid først og finde ud af hvordan det føles og hvordan du reagerer på den. Lige meget hvordan du reagerer synes jeg selvfølgelig du skal overveje om du overhovedet kan fokusere på skolearbejdet hvis du sidder og bruger energi på at nyde din buttplug i timerne. Men det er en erfaring du bliver nødt til at gøre dig.
3. Du skriver at du bare gerne vil have noget sex, og når du skriver sådan så tænker jeg at du lyder ligesom de fleste andre drenge på 16 år. Det er fuldstændig at tanker om sex, fylder tankerne...hele tiden, og at det nærmest kan føles som tortur fordi man bare er ved at sprænges af lyst og liderlighed. Men klap lige hesten et øjeblik. Det lyder som om du er så fokuseret på sex, at du lidt har glemt at der for langt de fleste mennesker kommer noget andet først...nemlig nogle følelser.  De fleste unge vælger at have sex med et menneske de føler noget særligt for, når de har sex første gang. Så istedet for bare at lede efter "en eller anden" at have sex med skulle du måske nærmere begynde at kigge efter "den rigtige". Et menneske du føler noget særligt for, og som samtidig føler noget for dig.
Jeg ved godt at det kan være svært når det nu en gang føles som om sex er det eneste vigtige, men jeg er sikker på at du nok skal nå det. Den gennemsnitlige seksuelle debutalder i Danmark er 16,4 år, og der er MANGE både piger og drenge der ikke har sex før de er 18, 19 eller 20.
Hvis du finder den rette der også har lyst til dig er der selvfølgelig ikke noget galt i at du har sex nu, men jeg siger bare at der ikke er noget unormalt eller mærkeligt hvis der går lidt tid før det sker.
4. Hvis du har lyst til at være sammen med en ven er det selvfølgelig helt i orden. Du må prøve at se om du kan fornemme om din ven har det på samme måde. Det kunne enten være ved at spørge lidt ind til om han er til fyre, eller om han har gjort sig nogle tanker om at være sammen med nogen. Du kan selvfølgelig også spørge direkte. Men du skal være opmærksom på at det kan være din ven slet ikke har det på samme måde som dig, og så kan han måske godt synes det er lidt mærkeligt bagefter hvis du spørger ham om sex.
5. Swingerklubben må du altså lige lægge på hylden lidt, for jeg er ret sikker på at du ikke vil blive lukket ind nogle steder før du er fyldt 18 år. Mange vil endda have regler om at du skal være meget ældre.
Som sagt kan jeg godt se at du føler at du har et voldsomt behov for sex som helst skal dækkes lige nu og her. Men slå lige koldt vand i blodet. De fleste fyre på 16 år har det præcist ligesom du har det, og det skal nok lykkes for dig. Prøv og se om du kan fokusere lidt mindre på sex, og prøv istedet at bruge energi på at finde det menneske du kunne tænke dig at dele oplevelsen med.
Mange hilsner
Marianne