Hvem skal jeg vælge?

brevkassespørgsmål

Hvem skal jeg vælge?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 6 år 9 måneder siden

Hej jeg er den mest populære dreng i klassen og næsten alle pigerne er forelsket i mig (det er 10/13) jeg har to som jeg godt kan lide men ved bare ikke hvem jeg skal vælge jeg har haft sex med dem begge to faktisk har jeg haft sex med 7 fra min klasse skal jeg vælge den som jeg har samme interesser som eller den som jeg har det bedst sammen med?

Pls hjælp

Svar:

Hej med dig,

Det lyder som at du har nok af piger at vælge imellem - det er da skønt. Du er i tvivl om du skal vælge den pige, som du deler interesser med eller den pige, som du har det bedst med. Når du spørger på den måde, tænker jeg at det er fordi du gerne vil have en af dem som din kæreste. Når man vælger sin kæreste, er det oftest fordi at det er en person, som giver en sommerfugle i maven. Det er en man ikke kan lade være med at tænke på og har lyst til at se hele tiden. Jeg kan ikke bestemme, hvem af de to du skal vælge, for det handler rigtig meget om dig selv og hvem du er vild med. Mennesker finder sammen på kryds og tværs - man kan f.eks. sagtens være kærester med en man ikke deler de samme interesser med. Det handler mere om man vil hinanden og kan få det til at fungere. Så mit råd til dig er, at du skal mærke efter helt nede i maven og vælge ud fra dine følelser.

Held og lykke med de søde piger - jeg håber du finder den rigtige for dig.

Bedste hilsener

Charlotte

Charlottes billede
Charlotte fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål