Hvad var det der skete

brevkassespørgsmål

Hvad var det der skete

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 14 år 2 uger siden

Igår lå jeg og nussede og kyssede med min kæreste. Det har vi gjort mange gange før, men vi har aldrig taget tøjet af før. Igår tog jeg så min bluse af så han kunne røre ved mine bryster. Han holdt fast om dem med begge hænder og maserede forsigtigt og kyssede dem. Det dunkede mellem mine ben mens han gjorde det, selvom han ikke rørte mig dernede. Vi lå tæt og jeg kunne mærke gennem tøjet at hans pik var stiv. Jeg holdt mit underliv ind mod den så jeg kunne mærke den mod mit skamben så blev jeg ligesom forpustet og vippede med mit underliv mod hans. Vi havde hele tiden tøj på, men pludselig var det ligesom der var en eksplotion i mit underliv det sitrede og snorede og prikkede fra underlivet og ud i hele kroppen. Mest i underlivet. Bagefter var jeg helt afslappet og træt i kroppen. Kan det passe at jeg fik en orgasme? Min kæreste tror at det var det, men jeg er ikke helt sikker, for vi havde jo begge alt tøjet på og han rørte ikke mellem mine ben. Hvad var det der skete? Hilsen Pigen der undre sig

Svar:

Hej pige 14 år

Dejligt at du skriver ind til os.

Ud fra den fine beskrivelse du har skrevet, lyder det til at du har fået dig en klitoris orgasme, selvom man har tøj på kan klitoris sagtens stimuleres også uden direkte berøring med din kærestes hånd.

Energier mellem hinanden og uden direkte berøring, men tæt kontakt og en stærk følelse for hianden kan sagtens føre til en orgasme.

Mange Hilsner

Sascha