Hvad skal jeg gøre???

brevkassespørgsmål

Hvad skal jeg gøre???

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej, det er fordi når jeg har fået udløsning efter at have onaneret så hvis jeg bliver ved så tisser jeg men hvad skal jeg gøre for at jeg ikke kommer til at tisse hvis eksempel jeg har Sex??? Mvh. Øøh

Svar:

Hej Øøh!

Det er bare kanon du skriver og spørger om den slags, og jeg vil da også prøve at komme med det bedste svar jeg kan finde.

Jeg kan godt forstå du er bekymret for, at onanere er en dejlig ting og man har jo ikke lyst til at blive skyllet med tis efter man har fået en udløsning.

Nu er det sådan med onani, at din blære sidder lige i området på kroppen hvor din penis også sidder. Så når der onaneres, eller ved sex, kan det nogle gange give blæren et skub eller to, og det kan være med at give følelsen af at skulle tisse.

Det fungerer nemlig sådan med onani, at når du er igang med at få en udløsning så er det ikke muligt at tisse. Der bliver lukket for det varme vand, som man siger, og det skyldes en lille klap indeni kroppen. Tilgengæld så åbner kroppen for urin igen efter udløsningen, og det kan sagtens være det du oplever.

Så mit bedste råd er at undgå at drikke for meget væske før onani, eller før sex, for så har du tømt din blære for tis. Og mit forslag er - Hvis du allerede har fået en udløsning, så giv din penis en pause, så den kan nå at lave nyt sæd inden næste gang du onanere.

Mvh

Casper