Hvad skal jeg gøre???

brevkassespørgsmål

Hvad skal jeg gøre???

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 4 måneder siden

Hej cyberhus. Har li et spørgsmål angående finger.

Min kæreste giver mig nogen gange finger og så tænker jeg sådan lidt...

Hvad kan jeg gøre for ham mens han giver mig finger, for vil også gerne gøre noget for ham...

Kh mig

Svar:

Hej dig.

Det lyder som om, du er en god kæreste, som tænker meget over, at du gerne vil gøre noget, som din kæreste kan lide.

Jeg tror ikke, du behøver at gøre noget for din kæreste, mens han giver dig finger. Husk på, at han i netop det øjeblik giver dig finger, fordi han ønsker at tilfredsstille dig. Han forventer derfor ikke nødvendigvis, at du gør noget for ham samtidigt. Hvis du koncentrerer dig om, hvad du kan gøre for ham, mens han giver dig finger, kan det også blokere for, at du nyder det, han gør ved dig. Når man skal nyde noget seksuelt, er det nemlig vigtigt, man er fokuseret på det, der sker og ikke har sine tanker alle mulige andre steder. Forsøg derfor at vær 100% til stede i, at han gør noget godt for dig. Slap af og nyd, at din kæreste har lyst til at give dig en god oplevelse.

Efter han har givet dig finger, kan det være, du kan gøre noget godt for ham. Det er næsten kun fantasien, der sætter grænser. Drenge kan godt lide at blive nusset, masseret og kysset, så hold endelig ikke igen med sådan noget. Hvis du har mod på det, kan du også kærtegne hans kønsorganer og måske give ham et håndjob, hvis det føles rigtigt for dig. Gå stille og roligt frem og fornem, hvad han kan lide. Du kan også spørge ham for på den måde at få et klart svar omkring, hvad han gerne vil have, du gør ved ham.

Jeg ønsker dig held og lykke med det.

Kh. Matilde