Hvad kan jeg bruge

brevkassespørgsmål

Hvad kan jeg bruge

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 7 måneder siden

Jeg er en pige på 14 som onanerer stort set hver dag jeg ved ikke hvad jeg kan bruge til at opnå ogasme så jeg kunne godt bruge nogle råd så please hjælp

Svar:

Hej Anonym

Fedt at læse at du er nysgerrig på din krop og udforsker dig selv og din seksualitet. Det er fuldstændig naturligt at gøre, og jeg tænker også at det er sundt at lære sig selv at kende på den måde.

Du spørger hvad du kan bruge for at opnå en orgasme. I bund og grund er det meget svært at sige noget helt præcist om fordi der er lige så mange forskellige måder at blive tændt og opnå orgasme som der er forskellige mennesker.

Derfor tror jeg faktisk også at det du har mest brug for er tålmodighed. Nogle piger/kvinder har let ved at opnå en orgasme, og for andre er det lidt sværere. Men for langt de fleste handler det ganske enkelt om at lære sig selv, sin krop og sin lyst bedre at kende...og det tager tid.

Jeg har fundet et par artikler som du kan læse og måske blive lidt inspireret af. Men jeg kan ikke give dig en bestemt løsning eller den sikre vej til en orgasme, for det findes ikke rigtig. Prøv at kigge lidt nærmere på artiklerne her, her og her og så ellers fortsæt med at udforske dig selv og "øve" dig. Jeg er sikker på at det nok skal lykkes for dig.

Bedste hilsner
Niels-Christian