hvad kan fyre lide'?.
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej. det er fordi at hvis jeg nu skulle have sex med en fyr (ved godt det er for tidligt nu), så ville jeg tænke rigtig meget på, hvordan min krop så ud, og jeg ville være bange for at han ville kigge mærkeligt på mig. og er det tilladt at have hår forneden?. men det kan jo godt være han kun tænker på hvordan sexen er, og ikke på min krop?. er virkelig frustreret, håber du kan hjælpe mig. :)

Svar:
Hej
Jeg vil helt vildt gerne begynde med at sige til dig:"Ja det er tilladt at have hår forneden". Din krop er skabt som den er. I dag er det en trend at barbere hårene af. Det gør de i mange pornofilm, men det er ikke ensbetydende med at du skal gøre det.
Du er i starten at dine teenagerår og der sker en masse med din krop - du udvikler dig fra at være pige til at være kvinde. Kig på din krop og vær glad for den udvikling der sker.
Jeg har erfaring med, at hvis du kan lide din krop, så kan fyren også godt lide din krop!
Med venlig hilsen
Mette Mach