Hvad kan der ske??
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hvad kan der ske hvis man sutter sin pik og enda vis man sutter sine sæd?? Fordi nogen gange når jeg har ordineret kommer der sæd ud og vis man slikker/sutter det hvad kan sider ske??

Svar:
Hej med dig.
Der er mange unge drenge, som har en masse spørgsmål om onani, så det er også fint, at du skriver herind med dit.
Der kan ikke ske noget ved, at man sutter sin egen pik. Det er ikke farligt, men det er måske en smule besværligt, da det kan være svært at nå derned. Jeg tror, de fleste bruger deres hånd til at onanere med i stedet for at bruge munden. Det er nemmere, og så kan man sidde eller ligge behageligt imens.
Det er heller ikke farligt at smage på sin sæd. Der er mange, som gør sig tanker om, hvordan det smager, og som prøver at tage lidt af det i munden. Der sker ikke noget ved det.
Jeg håber, det besvarede dit spørgsmål.
Vh. Matilde