Hvad er det?

brevkassespørgsmål

Hvad er det?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hejsa. Når jeg røre ved mig selv,er det som om der sidder noget rundt kød ind i kroppen? hvad er det og kommer det væk på et tidspunkt? Hilsen pigen der ikke ved hvad det er.

Svar:

Hej Pige 13 år

Dejligt du skriver herind med dit spørgsmål.

Ud fra dit spørgsmål, er det desværre lidt svært for mig at svare på, eftersom det kan være lige fra livmoderhalsen til en af dine skamlæberne eller muligvis klitoris. Derfor vil jeg anbefale dig at skrive ind til os igen og her må du gerne skrive lidt mere præcist, er det oppe i selve skeden? hvor langt oppe? er det lige ved åbningen og så videre?

Håber at høre fra dig.

Kærlig Hilsen

Sascha