hvad er der galt?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Mig og min kæreste har længe prøvet at få samleje, men der er et eller andet galt... først var problemet at jeg ikke kunne komme ind, men da fik vi at vide at vi bare skulle træne hulet med finger. Det skal lige siges at vi begge er jomfruer. Det virkede, det med fingeren. hulet blev større. Men der er stadig et eller andet galt. Når jeg prøver at tage den op er der som om at den er helt oppe men det føles forkert og hun kan ikke mærke noget. Og det skal lige siges at hun godt kan mærke noget når jeg giver finger. og det er overhoved ikke fordi den er mindre end mine fingerer. Vi ved ikke hvad der er galt, så vi har brug for jeres råd og vejledning :) Hilsen et forvirret par :)

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå i er forvirrede, det virker nemlig meget underligt. Men først og fremmest er det da rigtig fedt, at i har fået udvidet skeden, så du nu kan få den der op i hende.
Det jeg tænker kan være i vejen er, at i måske er nervøse og ikke slapper helt af. Det kunne jeg forstille mig, fordi det er en af de første gange, i er i seng sammen. Det er ikke forkert, at være nervøs, for det er en rigtig stor ting, at skulle i seng med hinanden. Men nervøsitet er skyld i man ikke slapper af, så man kan nyde det. Samtidig kan nervøsiteten også gøre, du ikke kan holde din penis helt stiv, så den er svære, at mærke oppe i hende.
Måske så er i også bange for, at det skal gøre ondt på din kæreste, så du ubevidst lader være med og stikke din penis helt op i hende. Hvis det er en af grundene, kan jeg godt forstå det, for det er ikke rart, at skulle påfører skade på ens kæreste.
Så noget jeg tror kan hjælpe jer er, at i prøver på at slappe helt af og nyde hinandens kroppe. Når i så føler det er tid og i har varmet lidt op, så kan du stille og roligt indføre din penis. Du skal så gå efter og stikke den helt op, men gøre det roligt så det ikke kommer til, at gøre ondt. Gør det så nogle gange og mærk efter om det ikke hjælper, at fører din penis helt op i hende.
Jeg håber i kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw