hvad der tænder mig når jeg onanere.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej cyberhus. når jeg onanere tænker jeg næsten altid på en dreng jeg engang havde noget med. jeg fantasere om at han slikker min fisse og stikker en finger op i mig imens jeg stønner og tager mig selv på patterne. Han stønner også. jeg er altid så liderlig. jeg har købt en dildo engang for et stykke tid siden, og den bruger jeg tit. hver dag næsten. Jeg onanere konstant. jeg elsker det virkelig. Når jeg onanere så sætter jeg vibratoren i dildoen til, og så kører den jeg op og ned langs min klitoris. Først sker der ikke så meget, men langsomt kan jeg mærke en spænding i maven/underlivet, og pludselig er det som en der sker fyrværkeri i maven på mig. et sus i kroppen, det må være en orgasme. Når jeg har fået den prøver jeg igen og få en orgasme, og det er lidt sværer at få orgasme nu, fordi jeg lige fik en. mine spørgsmål er: - er jeg unormal fordi jeg skriver sådan og onanere på den måde jeg gør. jeg tror nemlig jeg er unormal... - og hvordan kan jeg få en længere orgasme når jeg onanere? for min orgasme vare ikke ret langtid. jeg har prøvet metoden at spænde i underlivet som om jeg skulle holde mig når jeg skulle tisse, og det hjælper lidt. men jeg vil stadig gerne ha at den skal vare endnu længere.. hvordan gør jeg?. - hilsen hende der elsker onani!!!!

Svar:
Hej du der elsker onani!
Tak fordi du skriver til Cyberhus.
Allerførst vil jeg skrive til dig, at du ikke er unormal- det er helt normalt at fantasere, sætte lyd på og røre ved sig selv når man onanerer.
Du beskriver meget fint hvordan du onanerer dig til en orgasme. Du spørger så hvordan du kan forlænge orgasmen. Prøv at kæle for dig selv lidt længere, træk det tidspunkt hvor du oplever fyrværkerriet, så du bliver endnu mere ophidset og liderlig. Når du så er nået dertil hvor du slet ikke kan lade være med at komme, tager du en meget dyb indånding og blæs luften ud ad munden, blæs, blæs blæs og hiv så vejret ned i lungerne og mærk hvordan dit underliv slapper af og det hele ruller som en super lang orgasme. Det kræver lidt øvelse, så giv ikke op hvis det ikke lykkes første gang. Det er altid godt at bruge åndedrætet når man vil opleve en orgasme. Brug det med og uden lyd, dybe eller overfladisk. Som du selv skriver hjælper det at spænde i underlivet, som når du skal holde dig når du skal tisse.
Hilsen Mette.