Hvad betyder det

brevkassespørgsmål

Hvad betyder det

brevkassespørgsmål af
Lulu
13 år
Oprettet 7 år 3 uger siden

Jeg har læst mange artikler og har nogle spårsmål vedrørende nogle begreber

Hvad betyder: oralsex, finger, blowjob, handjob ogsåvidre

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå hvis du undrer dig og er nysgerrig. Det er helt naturligt at være meget nysgerrig omkring sex, når man bliver teenager og kommer i puberteten.

Lad mig springe lige ud i det. Du siger at du allerede har læst en del artikler, men jeg har alligevel fundet flere, fordi de her artikler som stammer fra sexlinien er virkelig gode og godt beskrevet.

Oralsex og blowjob er et udtryk for den samme ting. Nemlig at man bruger mund og tunge til at kæle for kønsorganerne. Altså at man slikker eller sutter på drengens penis eller på pigens kønslæber og klitoris (Særligt følsomt "knop" lige over pigens skedeåbning). Du kan læse mere i artiklen her

Handjob og finger er også begge udtryk for samme ting. Nemlig at man bruger fingrene eller hånden til at kæle for kønsorganerne. Mange vil nok kalde det et "handjob", hvis det er en dreng der får masseret sin penis. De fleste ville til gengæld kalde det "finger" når en pige bliver stimuleret omkring klitoris eller får en eller flere fingre op i skeden. Det kan du læse mere om i den her artikel.

Mange hilsner
Niels-Christian