Hvad?

brevkassespørgsmål

Hvad?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej. Jeg har onaneret 2 gange men hver gang jeg tisser nu og skal tørre mig gør min klitoris helt vildt ondt og klør kan i hjælpe mig?

Svar:

Hej pige, 13 år,

Det er lidt svært at vide nøjagtigt hvad der kan være galt, da du er meget kortfattet. Mit umiddelbare bud vil være at ømheden går over af sig selv efter lidt tid, og at du så næste gang du onanerer skal sørge for at være godt våd, måske bruge lidt babyolie eller lignende til glidecreme. Og så være lidt forsigtig med området dernede, det er lidt sart.

Jeg håber det hjælper, ellers er du altid velkommen til at vende tilbage

MVH

-Sune