Hva' så piger :D

brevkassespørgsmål

Hva' så piger :D

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 2 uger siden

Hey piger. Jeg er en dreng på 13 år, og er meget meget MEGET pervers. Alle pigerne siger add! Når jeg er det, men er ikke sikker på om de synes det er sjovt, eller om de virkelig synes at det er klamt. Så vil rigtig gerne vide hvad i piger synes, og ja jeg er MEGET pervers, så det er ikke bare det nomale. Tak på forhånd ;) Hilsen: The lolz guy :P

Svar:

Hej med dig, Lolz Guy

Du kan desværre ikke være sikker på, at det er en pige der svarer, på dit spørgsmål. Men vi drenge har også meget erfaring, så jeg vil gerne komme med et svar til dig, i stedet.

Det er helt normalt, at drenge er perverse, især i din alder og det er også helt i orden, at have det sjovt på den måde. Men jeg tror du skal begynde, at tænke over hvem du fortæller de perverse ting til, for ikke alle er klar, på lige så meget perversitet. Der er nok nogle piger der syntes det er sjovt, men jeg kunne forstille mig, mange af pigerne syntes du går langt over stregen, nogle gange.

Tænk over hvordan du gerne vil have at andre skal opfatte dig. Vi bliver alle opfattet ud fra de ting vi siger og gør.
Jeg er sikker på at du indeholder mere end alt det perverse. Men hvis du for det meste går og siger perverse ting vil dine kammerater efterhånden bare opfatte dig som ham der er pervers og ikke andet.

Så jeg synes du skal huske på også at vise andre sider af dig selv og så skrue lidt ned, for det perverse, så du kun fyrer det af, ved dem du er sikker på, syntes det er lige så sjovt som du gør.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw