hva lugter fisse af?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
har sådan gået og tænkt lidt over hvad fisse egentlig lugter af siden første gang jeg slikkede min kærestes fisse kan i forklarer mig det??? bare sådan totalt Random ask???

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå hvis du er lidt nysgerrig, fordi at du ikke har kunnet sætte ord på hvad hun har lugtet af. Men jeg kan desværre ikke rigtig svare på dit spørgsmål, da fissen lugter forskelligt fra pige til pige.
Grunden til at piger lugter lidt anderledes nede ved skridtet, er fordi de har nogle specielle bakterier her, som skal være der for at holde stedet sundt og rask.
Men hvis hendes skede lugter meget kraftigt kan det være pga. at hun har fået svamp i skeden. Svamp kan f.eks. opstå hvis hun er kommet til at vaske sig med en normal sæbe i skeden, eller hvis du er kommet op i hende uden kondom.
Det kan piger komme af med ved at gå til sin læge, som vil guide hende igennem hvad for noget medicin hun skal have.
Men når en fisse lugter kan det også bare være fordi pigen har glemt at vaske sig dernede, lige som at en penis også lugter når den ikke er blevet vasket.
Håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw