Hurtig træt
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Brevkasse. Jeg har et ganske kort spørgsmål. Når jeg selv onanerer eller er i seng sammen med min kæreste, så kan jeg ikke holde ret længe. Jeg bliver hurtigt træt, og skal lige holde pause i 1 min. og kan være ''aktiv'' igen, men skal så holde pause i 1 min endnu engang. Er der nogen mulighed for at jeg kan øve mig i at holde ud længere, eller noget andet? Kram..

Svar:
Hej Pige 15 år.
Jeg tror helt sikkert ikke, at der er særlig mange mennesker, der har sex i ret lang tid ad gangen uden lige at holde en lille kort pause på 1 minuts tid. Jeg tænker faktisk at det er ret normalt, lige at holde en pause. Nogle drenge kan især godt lide pausen, fordi så kan de holde i længere tid uden at få udløsning.
Når du skriver at du bliver træt, så går jeg ud fra at du mener, at du bliver træt i kroppen og i musklerne - altså du bliver træt rent fysisk. Der er nogle måder at onanere på og nogle stillinger under samleje, som kan være fysisk hårde. Derfor er det helt naturligt, at du bliver træt mens du er i gang med at onanere eller er sammen med din kæreste.
Jeg synes du skal nyde de pauser der er, fordi de er naturlige. Så kan du/I jo bruge pausen til fx at skifte stilling.
Jeg håber du kan bruge mine råd :)
Glædelige Julehilsner Mie.