hurtig hjælp s;

brevkassespørgsmål

hurtig hjælp s;

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej cyberhus jeg det er tredje gang jeg skriver her ind, og jeg ville kun skrive det her spørgsmål til jer her inde i sex lyst og erotik, fordi jeg altid får gode svar. jeg håber i vil hjælpe mig for jeg tænker tit over det og sån. men altså jeg bor her på sydsjælland og har fået mig en dejlig kæreste ja i aalborg, men min mor er vidst ikke så glad for det og her den 19 november fik jeg ikke lov til at tage op til hende, selvom at vi havde månedsdag og gaven var købt resturant og roser var bestilt og sån. så ja jeg gjorde det værst tænkelige jeg stak af, og selvfølgelig gav det et sug i maven men samtidigt dejligt. den 20 november om morgnen finder min mor ud af jeg ikke er der hjemme mere så hun finder ud af at jeg har skrevet med en ven fra ålborg om noget hjælp til at komme der op, fuck nu det, min mor vil bare ikke have vi er sammen hun siger det er okay hvis lektierne og skolen er i orden og den er virkelig sån okay, jeg har nogle problemer men jeg havde en god 9 klasse og nu har jeg en lidt dårlig 10 klasse. jeg forstår det bare ikke s; men så her på næste fredag har vi aftalt at være sammen og til nytår og sån og så ringer hun satme til min kærestes mor og siger at hun ikke må kommer her ned til mig selvom hun sagde det var okay og sån jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive jeg er bare helt ude af den. hilsen den bange dren :'(

Svar:

Hej med dig

Det var lidt af en klemme du er havnet i der og jeg kan godt forstå at du er usikker på hvad du skal gøre.

Lyder dejligt at du kan bruge vores svar i brevkassen, men jeg bliver nød til at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi de kan meget bedre svare på dit spørgsmål. Og vi er bedst til at svare på de spørgsmål der handler sex, lyst og erotik..:)

Du kan finde deres svar der inden for de næste 10 dage..

Hvis du skal endnu hurtigere hjælp, så prøv vores chat på mandag. den åbner kl. 14 ellers åbner www.børnenettet.dk her kl. 13 i dag fredag.

Jeg håber i finder ud af det..

Bedste hilsner fra Mie