Hun vil ikke mere

brevkassespørgsmål

Hun vil ikke mere

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Her den anden dag var min kæreste og jeg sammen og vi lå og kyssede og ragede lidt på hinanden. Så kom det til det hvor hun skulle til at give mig et handjob. det gik fint og det var dejligt men så begyndte hun at rygge meget langt ned og det gjorde ondt først sagde jeg ikke noget mens så blev jeg nød til at sige av efter et minut og at hun rykkede rimlig hårdt og langt ned. ved ikke om hun blev lidt fornærmet fordi nu vil hun aldrig gøre det mere og siger at det må jeg selv ordne men er ked af det gik sådan og ved ikke hvad jeg skal gøre for at hun vil igen og om jeg har gjort noget forkert elsker hende nemlig rigtig meget?? :(

Svar:

Hej dreng, 15 år,

Lad mig starte med at sige, at du har ikke gjort noget forkert, tværtimod, så skal hun nok guides lidt.

Det lyder dog som om hun er ret følsom og er blevet lidt såret over at hun måske ikke er så god til handjobs, som hun lige troede...

Det er nu det bliver lidt svært. Det jeg tror du skal gøre, og det kan være rigtigt svært, er at tage en snak med hende. Forklar hende at du ikke mener noget ondt med det, og at du ikke vil gøre hende ked af det, men at det hun gjorde, gjorde ondt på dig. Brug noget tid på at forklare hende hvordan hun kan gøre det rigtigt godt i stedet, hvor forsigtig hun skal være, og måske, hvis humøret er til det, nogle tricks. Understreg at du sætter rigtigt meget pris på hende og det I har sammen, og at det ikke har noget med hende som person at gøre.

Forhåbentligt kan det hjælpe, du er altid velkommen til at skrive herind igen.

Med Venlig Hilsen

-Sune