hun vil ha den i røven
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej brevkasse. Min kæreste jeg har prøvet næsten alle sex stillinger og vi tilfræsstiller os begge hver gang. Nu er hun kommet op med at vi skal prøve analsex og det har jeg det fint med, men jeg vil jo ikke springe hendes ringmuskel. Så hvordan udvider jeg hende bedst muligt? Og kan vi bruge madolie som glidecreme? Kan kondomer og madolie gå sammen? Kan der ske noget ved, at jeg kommer oppe i røven på hende? Vi ved godt det måske ikke lykkes første gang men så må vi jo prøve igen. Hilsen mig :)

Svar:
Hej med dig
Det lyder til, at i har det rigtig godt sammen og har lyst til, at udforske hinandens kroppe og det er helt i orden.
Men du har helt ret i, at der er chance for og springe ringmuskel, hvis ikke i går langsomt frem og udvider hende langsomt. Det er også vigtigt, at i bruger masser af glidecreme, da røvhullet ikke selv kan lave den fugtighed der skal til, da det ikke er lavet til, at der skal noget ind og jeg vil ikke anbefale i bruger madolie, fordi det kan opløse kondomet. Jeg vil anbefale i bruger kondom, da røvhullet har et meget tyndt beskyttelse til slimhinden og derfor har nemmere ved og tage imod bl.a. sygdomme. Men hvis du er 100 procent sikker på at ingen af Jer har en eller anden form for kønssygdom, eksempelvis hvis i er blevet tjekket ved lægen, vil der ikke ske noget ved at komme op i røven.
Angående udvidelse og hvordan i gør, har jeg fundet dette link som forklarer det.
Jeg håber du kan bruge svarene.
Med venlig hilsen Paw