Hun stønnede, da jeg gav hende finger
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hejsa Cyberhus! Jeg har en virkelig dejlig kæreste, som jeg elsker virkelig højt. Forleden weekend, da vi var sammen - ga' jeg hende finger, på en anderledes måde end jeg plejede. Jeg fik rørt nogle følsomme punkter, for hun blev virkelig forpustet og begyndte at stønne. Hun rystede virkelig meget, og kunne ikke kontrollere sine ben, arme og andre muskler. Hun fortalte også, at hun fik gåsehud på armene og lårene. Er det et godt tegn? Betyder det, at det er en realitet, at kunne give hende en orgasme? Har hørt, at det er mere tidskrævende, at give en pige en orgasme, men ville det være muligt, blot med en finger? Er der nogle ting, som jeg bør være opmærksom på, når jeg giver hende finger?

Svar:
Hej med dig
Det lyder dejligt, du har det så godt med din kæreste. Det er du skriver, nu når du gerne vil give hende en orgasme, men måske kan være i tvivl om du gør det rigtigt.
For rigtig mange er i tvivl om, hvad pigerne godt vil have. Men det lyder nu til du har fat, i noget af det helt rigtige. For den måde hun har reageret på, da du gav hende finger, er helt sikkert et tegn, hun enten har haft en orgasme eller været tæt på. så det du har ligget mærke til skete, er de ting du stadig skal holde øje med.
Det er helt rigtigt, det godt kan tage tid, at give en pige orgasme. Men nogen kan faktisk også få den hurtigt. Ofte handler det om, at få pigen til og føle sig tryk og så er det også en rigtig god idé, at spørge hende om hvad hun godt kan lide du gør ved hende. f.eks. får Nogle orgasme af og bliver rørt på klitoris, imens andre er meget følsomme der og ikke skal røres for meget på den. Men ved at snakke med hende, ved du hvad hun kan lide og ikke kan lide.
Så jeg syntes bare, i skal gå igang og prøve jer frem, så skal du nok nå i mål og give hende en orgasme.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw