hun siger den er for stor
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej min kæreste bliver ved med at sige nej til sex fordi hun syntes min pik er for stor, jeg prøvet at måle den og jeg får det til 18 cm. hun vil gerne give mig blowjobs og handjobs, og vi har også prøvet at have sex men da jeg var helt inde begyndte hun at bløde og sagde at jeg skulle stoppe, hun siger at hun ikke er jomfru og at hun har været sammen med andre. hvad kan jeg gøre for at få sex med hende??

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå hvis du er lidt ked af det over det, nu når det virker til i har meget lyst til hinanden, og at din penis størrelse så kan være en forhindring. Men du skal ikke være bange for at den har en unaturlig størrelse, for gennemsnittet ligger imellem 12 og 17 cm, og det er helt normalt at have lidt under og over gennemsnittet.
Men pigers skeder er også meget forskellige i størrelsen, men de har det tilfælles at de er lavet til at føde et barn, så de kan udvide sig rigtig meget. Men det kræver nogle gange lang tids forberedelse hver gang man skal have sex.
Det som er vigtigst er at i begge skal slappe helt af, så din kæreste ikke spænder imens, fordi det kan gøre at hun lukker mere af. Det vil også sige hvis hun tænker for meget over at det kommer til at gøre ondt, så kommer hun allerede til at spænde, så det er vigtigt at du fortæller hende i gør det helt stille og roligt, og hun kan sige fra når som helst.
Så skal du til at lave et langt forspil, hvor du gør hende helt våd. Det kan du f.eks. gøre ved at slikke hende og så bagefter begynde med en finger og senere en til for at stille udvide hende, og så sørg  hele tiden for at hun er våd imens.
Hvis hun har svært ved at holde sig våd kan i også prøve jer frem med glidecreme fra apoteket eller matas. Det hjælper også mange der ellers har problemer med størrelsen.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw