Hun nyder ikke vores sex. Jeg ved det bare
brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Hej cyberhus. Min kæreste og jeg har meget højteforskel.
Hvilket gør at vi ikke kan lave stående og mange andre stillinger.
Vi kan ikke finde nogle stillinger til vores sex liv.  Andet end
Ske doggy og andet hvor hun ligger ned . Kan mærke at
Hun gerne vil en del mere. Hvad kan vi Gøre ?

Svar:
Hej med dig,
Jeg kan godt forstå det går dig på at du kan mærke at din kæreste ikke fuldstændig nyder jeres sexliv. Når man har haft sex i et stykke tid sammen, så kan det godt være nødvendigt at prøve noget nyt og anderledes, for at det ikke skal føles for meget som en rutine. Jeg ved ikke om det er sådan det er for jer, men måske kan det være en forklaring på at du oplever hun ikke helt er tilfreds. Det er helt naturligt at man kan have lyst til at eksperimentere lidt med nye stillinger eller andet og betyder ikke at man ikke kan lide hinanden eller har lyst til hinanden seksuelt.
Jeg kan godt forstå at den store højdeforskel kan gøre nogle stillinger svære for jer. Der er dog et par ting man kan gøre for at udligne højdeforskellen. Der er selvfølgelig den oplagte mulighed at I sidder ned i stedet for at stå op eller ligge ned. Det kræver selvfølgelig lidt tilvænning og øvelse, men det lyder til at I er klar på at eksperimentere lidt med det og er gode til at give hinanden plads. Der er også den mulighed at I finder en skammel som hun kan stå på, så I kommer op i samme højde. I skal selvfølgelig passe på at vælge en stabil skammel, som ikke glider for meget. En stilling, der kan være god hvis man har en højdeforskel er at løfte hende op ad væggen, men den er svær og kræver en del styrke, da man skal kunne bære hende undervejs. I kan også prøve at I sætter hende på et bord eller lignende og du så står. I den stilling er højden heller ikke så stort et problem.
I kan også prøve at eksperimentere lidt med andet end stillinger. Måske kan det puste lidt ny energi i jeres sexliv hvis I tog sexlegetøj med i sengen eller måske lavede rollespil undervejs. I kan også prøve at bruge mere tid på forspil og tilfredsstillelse af hinanden uden at det involverer egentlig sex. Det kræver nemlig ingen bestemt højde.
Jeg håber du kan bruge mit svar!
Med venlig hilsen,
Astrid