hun har mistet sin frække side?????

brevkassespørgsmål

hun har mistet sin frække side?????

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år

hej har et spørgsmål har været sammen med min kæreste i 2 år i det første år var hun super fræk.. forstået på den måde at vi kunne have cam sex med andre hun ringede og snakkede frækt med andre fyre mens hun legede og stønnede og syns det er vildt frækt... men nu er det så dødt hun gider intet og vi bliver tit uvenner over det syns det er trist... hvad kan jeg gøre for og få min frække pige igen ps håber på noget i aften :D

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå du spørger om det og undrer dig over hvad der kan være sket, siden det ikke er det samme mellem jer seksuelt længere. Det er noget som jeg synes du helt sikkert skal tale med din kæreste om, for hun ved bedst hvad der har ændret sig - eller hvorfor hun måske ikke længere har lyst.

Det er sådan at når man har været kærester i længere tid, så kan det være man skal igennem nogle faser hvor lysten ikke er den samme. Det kan være din kæreste har nogle ting som fylder i hendes liv ligenu, som gør at sex ikke er så vigtigt ligenu. Eller måske kan hendes lyst eller det hun tænder på have udviklet sig til noget andet.

Det er vigtigt i får snakket om hvad der er sket og hvilke forventninger i har til hinanden. Hvis du forventer at din kæreste skal være den frække pige, så må du fortælle hvad du savner og hvad du har lyst til. Men det kan jo være at hun ikke har lyst til at være den frække pige - som du savner - længere. Det kan være i skal have snakket om de følelser i har for hinanden.

I har været kærester i lang tid, og et forhold er også mere end sex. Men det er trist, når i bliver uvenner over sex - for så fylder det rigtig meget. Og det er der sikkert ingen af jer der synes er fedt.

Min bedste råd er at få en snak om det hele og så kan du måske prøve at forføre hende, hvis du håber på at få noget. I kan godt tænde på forskellige ting, bare husk at respekterer hinanden og undgå at presse hinanden.

Jeg håber i finder ud af det sammen.

KH. Bibi