how to do (en kommentar fra mig)

brevkassespørgsmål

how to do (en kommentar fra mig)

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Til Sune

Svar:

Hej Sweetheart, 14 år,

Først og fremmest vil jeg lige undskylde, der er sket det at dit spørgsmål på en eller anden måde er blevet slettet fra systemet... Jeg har ikke oplevet det før, men heldigvis har jeg nået at læse det, og kan godt huske hvad du spurgte om...

For det første kunne du ikke finde dit tidligere spørgsmål og svar... det ligger lidt længere nede, når du har fundet datoen (til højre) 13.07.2011, er du tæt på... Det hedder stadig "how to do??". Skulle du tænke på dit tidligere spørgsmål, så skal du bladre lidt tilbage og finde datoen 02.07.2011, det hedder "kønsskifteoperation".

Nu til den mindre tekniske del af dit spørgsmål. Du undrede dig over at jeg på en gang (i "How to do??") svarede dig at jeg synes du var for ung til at have sex og at det er ulovligt når I er under den seksuelle lavalder, samtidig med at jeg gav dig en mindre guide til hvordan I kunne gøre. Jeg kan ærligt talt godt forstå at du undrer dig.

Sagen er den at jeg står lidt i en dobbelt situation. For det første skal jeg fortælle lidt om loven, især nu da du har fået noget forkert at vide, og kan give plads til hvad jeg tror er bedst for jer som jeg ser det. På den anden side bliver jeg nødt til at give plads til at I kunne vælge ikke at lytte til mig. Jeg hverken kan eller vil tvinge jer til ikke at have sex før I fylder 15 begge to, og hvis I skulle vælge at springe ud i det alligevel, er det jeres valg, og i så fald vil jeg ønske I får den bedst mulige oplevelse... Og derfor gør jeg også mit bedste for at vejlede jer i den retning.

Jeg håber det kunne opklare lidt for dig, ellers er du som altid velkommen til at skrive igen.

MVH

-Sune