how to do??

brevkassespørgsmål

how to do??

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Heey Cyberhus :) Mig og min kæreste vil gerne have sex (han er selv 14, så vi har fået fortalt at det ikke er strafbart) men når han skal trænge ind i min anus gør det sindsygt ondt.... vi har prøvet med alt fra glidecreme og et meget langt "forespil", men det gør stadig så ondt, at jeg trækker ham ud... hvis i har nogle andre midler/måder vil jeg gerne høre om dem :) Knuz og Kyz jeres Sweetheart<3

Svar:

Hej igen Sweetheart, 14 år,

Før jeg går igang med dit egentlige spørgsmål, vil jeg lige knytte en kommentar til det med alderen. Sagen er den at sex med en mindreårig (en under 15 år) er forbudt, uanset om du selv er under 15 eller ej, så det du har hørt er ikke helt rigtigt. Det er en lov der er lavet for at man passer på de unge teenagere, hvilket i jeres tilfælde vil være jer begge to. Det der er, er at man næppe vil gå ind og straffe nogen af jer, eftersom I begge går frivilligt ind i det og er jævnaldrende. Personligt vil jeg synes at I er lige i den unge ende, i det I er under 15, men i sidste ende er det op til jeres egen samvittighed at afgøre. Jeg tror det kunne være en god ide for jer, lige at tage en snak om hvor I står, når nu I kender lovgivningen...

Nå, men hvis I skulle beslutte jer for at have sex alligevel, så synes jeg at jeg skylder det bedste svar jeg nu engang kan komme med til dit egentlige spørgsmål. Jeg vil lige starte med at sige, at jeg er ikke klar over hvad du præcist mener, når du skriver langt forspil, så det kan være jeg kommer ind på lidt af det I har prøvet, i så fald må du skrive igen, og jeg skal se om jeg kan blive klogere.

Når man skal trænge ind i nogen analt, er der lidt nogle musts, massere af glidecreme og massere af opvarmning. Nå I er i humøret og det skal være, så start med en finger og glidecreme, lad ham (eller gør det selv) trænge ind med en "ringe på dørklokken" bevægelse, forsigtigt. Når engang det er lykkedes kan I udvide til to og til tre fingre, på den måde får I ringmusklen (der styrer endetarmsåbningen) til at give sig lidt mere hver gang. Når I så er klar, så tror jeg det er en hjælp, hvis du fører ham op i dig, så du kan styre tempoet, igen med massere af glidecreme. Og forhåbentligt vil det lykkedes og give jer en god oplevelse.

Et par tips til sidst, sørg for at have klippet negle, for at undgå rifter i endetarmsåbningen, det kan i sig selv gøre ret ondt. Brug kondom, så eventuelle rifter på hans penis ikke kommer i kontakt med afførring (det er endetarmen, der vil og skal sidde lidt afføring, selv hvis du lige har været på toilet). Hvis det stadig gør ondt kan man i sexshops købe glidecremer der er lidt lokalbedøvende. Og sidst men ikke mindst, der kan ske uheld med afførring på lidt af hvert, selvom det er grænseoverskridende, så skal I ikke lade jer skræmme helt vildt af det... Prøv om I kan grine lidt af det, hvis det sker...

Jeg tror måske det vil være en ide, både med hensyn til lovgivning og fremgangsmåde, at du også sætter din partner til at læse mit svar... Så I har samme udgangspunkt for at snakke om emnet.

Håber det kunne bruges, ellers hører jeg vel fra dig igen?

MVH

-Sune