homo eller ej?

brevkassespørgsmål

homo eller ej?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hey cyberhus hvis jeg elsker at få noget hårdt op i røven og elsker at sutte pik er jeg så homo?

Svar:

Hej

Det var et meget kort og konkret spørgsmål, så lad mig se om jeg kan komme med et lige så konkret svar.

Jeg kan se at du er 14 år, så det bekymre mig at du allerede nu skriver at du elsker at få noget op i røven og at du elsker at sutte pik. Den sekseuelle lavalder er 15 år, så du skal være 15 år for at dyrke sex med andre. Det samme gælder også for alle andre.

Jeg ved faktisk ikke om du er homo, men ud fra hvad du skriver så jeg tror at det kan være to ting.

1. Enten er du igang med at udforske din egen seksualitet, ved at få noget op i numsen og sutte pik. Der er mange drenge på din alder som leger med den slags seksuelle lege. Det gør drenge for at finde ud af hvilket menneske de kan lide som kæreste, om det skal være en dreng eller pige. Men det gør dig ikke nødvendigvis til homoseksuel.

2. Eller måske er du homoseksuel. Men hvad er det at være homoseksuel? At være homoseksuel er næsten ligesom at være lesbisk eller hetero, altså at en kvinde kan lide en mand, og en mand kan lide en kvinde. Men der er også noget mere i det end bare sex. Det handler også om følelser, altså om kærlighed og forelskelse. Hvis du har oplevet at det også kilder i maven når du ser en sød dreng, så er det nok følelsen du har kunne mærke, og så kan det måske godt være at du er homoseksuel.

Men der er noget tid til at du bliver 15 år, så du har godt med tid til at tænke lidt over hvilke seksuelle fantasier du har. Indtil da synes jeg det kunne være en god ide at du læste denne artikel. Her står der blandt andet nogle gode måder til at finde ud af om du er til drenge eller piger.

Mvh

Casper