homo
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
jeg er en 14 årig dreng og jeg er bøsse jeg har en kæreste han hedder Emil han er en rigtig lækker laban. vi har sex hver anden dag vi onanere sammen og knipper hindanden i røven og giver blowjob og handjob. jeg kan ikke holde mig fra ham han er en rigtig lækker steg. vi går i klasse sammen og vi giver aldtid hindanden handjobs nede på skolens torilet i frikvaterene. nå men folk ved godt at vi er kærester men det ville de ikke acceptere så vi for begge tit tæsk. hvordan kan vi få dem til at stoppe? så vi kan fortsætte vores dejlige forhold uden at skulle slappe af med sex'en på grund af smerter?

Svar:
Hej med dig.
Det lyder som om, at du bare er rigtig glad for din kæreste og at i er så vilde med hinanden, at det bare er svært at holde fingrene fra hinanden. Så må det være svært at folk omkring jer ikke vil acceptere, at i er kærester. Og det er slet ikke rimeligt, at i får tæsk på grund af det - hvad enten om det sker tit eller sjældent.
Du spørger hvordan i kan få dem til at stoppe med at tæske jer. Jeg synes i skal gøre en voksen opmærksom på problemet, for det er ikke sikkert i kan løse det selv.  Det er ret alvorligt at i får tæsk og det virker ud fra din beskrivelse, som at i kommer til skade, måske blå mærker, buler og således, sådan at det gør ondt -hvilket kan gøre det besværligt eller smertefuldt at have sex.
En voksen, en forældre, en lærer eller en pædagog i klubben eller en anden omkring jer kender måske til problemet og kan hjælpe jer. Dem som tæsker jer laver vold, og det er bestemt ikke iorden. Det er bare desværre meget svært at gøre noget ved selv, derfor må i fortælle det til en voksen.
Hvis I vil prøve at gøre noget selv, så kan i måske prøve at skrue lidt ned for jeres passion overfor hinanden, sådan at i måske prøver at være lidt diskrete - sådan at i kun har sex hjemme ved jer selv og for eksempel ikke på offentlige steder som skolen.
Det kan være, der er nogen der tæsker jer, fordi i provokerer andre med jeres seksualitet, fordi de ikke kan forstå jer, også mener de at det er iorden at tæske jer, men det er det ikke. Det er vigtigt at acceptere og respektere andre mennesker. Det er måske noget man bliver bedre til med alderen. Nu er du ikke så gammel, så jeg tror du med tiden vil opleve, at du ikke får tæsk på grund af at du er bøsse.
Husk at din seksualitet er din og den er privat, så pas godt på dig selv. Det er helt iorden at være bøsse, så jeg håber du fortæller nogen om problemet med tæsk, sådan at du kan nyde din kæreste.
Sommerhilsner fra Bibi