Holder ikke længe nok

brevkassespørgsmål

Holder ikke længe nok

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej, Først og fremmest, vil Jeg pointére at Jeg er glad for Cyberhus.dk. Jeg har gennem lang tid læst andre indlæg, samt skrevet til brevkassen på tværs af kategorierne. Nu er det sådan, at i Februar måned, begyndte Mig og Min dejlige kæreste at komme sammen, efter Jeg havde været vild med hende i godt et halvt år. Vi har det super godt sammen, og støder aldrig ind i problemer. -Kun et enkelt.. I starten da Vi havde Sex (Vi var begge jomfruer) var hele samlejet kaotisk, og fungerede bare ikke. Nu går det dog bedre. Når Vi har sex, og Jeg ligger øverst, er det bedst for hende. Hun 'stønner', og har det RIGTIG godt. Men når Jeg er øverst, kommer Jeg MEGET hurtigt. Vi snakker helt ned i sekunder... Når Hun er øverst, kan Jeg holde ret længe, eller når Vi "sidder" op. Men de gange hvor hun har det godt, og Jeg kommer hurtigt, får Hun det dårligt med sig selv bagefter, fordi Hun ikke selv "kommer". Jeg vil virkelig gøre alt, bare for Hun skal have det godt. Vi har lange lange forspil, der starter med massage, og udvikler sig til Jeg "slikker" hende dernede, og andre ting. Men når Hun endelig får det super godt under samlejet, kommer Jeg. Hvad kan Jeg gøre for at holde længere? Nogle mener Jeg skal onanere, og stoppe Mig selv inden Jeg kommer. Men det er jo LANGT fra den samme følelse, som den man får under samleje. Så det kan da ikke hjælpe? En ting der har svækket Min holdeevne lidt, er efter Hun begyndte på P-Piller, for det ér dejligere uden kondom. Jeg vil bare gerne have Hun har det godt.. Hilsen en fortvivlet dreng, der ikke holder ret længe..

Svar:

Hej med dig

Jeg syntes det er dejligt, at vide du er glad for hjemmesiden. Det er altid rart når nogen kan bruge de råd, vi kommer med.

Det er da dejligt du og din kæreste har det super godt sammen. Jeg tror det sagtens, kan være en af grundene til du kommer hurtigt, fordi du er så vild med hende. Det er heller ikke unormalt, at komme hurtigere, når det er en stilling som pigen kan lide, fordi man kan blive ophidset over, at hun er vild med det.

Det er faktisk helt rigtigt som dine venner siger, for hvis du stopper lige inden du kommer når du onanere, træner du din lukke muskel. Det bedste er, at prøve og blive ved lige indtil du virkelig ikke kan mere uden, at komme og så prøve, at holde det tilbage. En anden ting der kan træne den muskel, er hvis du nogle gange om dagen, spænder den muskel der sidder dernede imellem 10 og 30 sekunder. Det kan du også gøre, imens du tisser, hvor du holder dit tis tilbage nogle gange.

Din kæreste kan faktisk også være med til, at træne dig. Ved i prøver i missionær stilling og hver gang du er lige ved og komme skal i stoppe, imens du kæmper med og holde dit sæd tilbage.

Det kan godt tage langtid, men på denne måde vil du til sidst kunne styrer din udløsning. Nogen træner den så godt, at de faktisk selv kan bestemme hvornår de skal komme. Men det kan tage mange år, men du kan sagtens opnå store ændringer over nogle måneder.

Hvis du engang imellem i ventetiden, på at du kan holde dig længere tid, får lyst til og tilfredsstille hende i missionærstilling. Så kan du jo stadig vælge nogen gange, at gøre det med kondom så du kan give hende den tid, som du gerne vil. Man kan endda få kondom med følelsesnedsættende creme, så drenge kan holde sig endnu længere, hvis i har lyst til og prøve det.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw