Hmm?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hejsa Jeg har lige et spørgsmål.. Min Pik er ikke særlig stor Men jeg kan sagtens onanere og er også begyndt at få hår dernede.. Kan den bliver større eller forbliver den bare lille (Ca. 3 Cm Slap)

Svar:
Hej dreng 13 år
Din pik kan sagtens blive større, det er først nu du er igang med at udvikle dig fra dreng til mand og derfor vil der ske rigtig mange ændringer med din krop. Det er også det der kaldes puberteten.
Din pik vokser helt til du er omkring de 18 år, så der er masser af tid til at den kan blive større.
Størrelsen på pikken er ikke det der er vigtigst, men det der betyder noget er at du er stolt og glad for den uanset størrelse.
Venlig Hilsen
Sascha