Hmm..
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Jeg er 13 år og onanere hver dag imens jeg ser porno, men nu er jeg begyndt at se lesbisk sex, er det normalt at se når man er dreng? og er det normalt at min forhud hele tiden er trukket tilbage? og når jeg rør ved mit pik hovede så går det lidt ondt, men kan godt trække min forhud helt tilbage, og det er ikke et problem når jeg onanere.. Venligst ''bmw''

Svar:
Hej med dig BMW
Du kan være helt rolig, det er helt normalt og se lesbisk porno også selvom du er dreng. Det er helt forskelligt fra person til person, hvad man godt kan lide, at se og det er helt i orden.
Du behøver heller ikke, at være nervøs angående din forhud, for nogle har ikke så meget af det, så det er ikke unormalt for nogen, at den hele tiden er trukket tilbage. Nogle får endda forhuden omskåret, så pikhovedet altid er fremme, så der sker ikke noget ved det. Så hvis det ikke irritere dig, behøver du ikke gøre noget ved det.
Det er faktisk også meget normalt, at unge drenge kan have et meget ømt pikhoved. Noget der hjælper på det, er ved at hærde det. Det gør du ved og onanere og rører dig selv på pikhovedet nogle gange om dagen. Så vil pikhovedet efterhånden vende sig til det, så det ikke længere gør ondt, men i stedet føles rart, men det kan godt tage langtid.
Jeg håber du kan bruge mine svar
Med venlig hilsen Paw