Hjælp Mig
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hej Cyber Jeg skal lige spørge om hvad jeg gøre i den her situation jeg er i, det er sådan at jeg er vild med en af mine veninder som jeg har gået på folkeskolen med men så har vi ikke snakket sammen i mange år indtil for et par år siden også er jeg begyndt at kunne lide hende, det tror jeg også at hun er da hun skriver søde til mig men ikke hele tiden. Jeg har lyst til at være sammen med hende hver dag, hvad kan man skrive til hende for at hun føler at jeg kan lide hende? Hvordan går man fra venner til kærester? Vi har også en ret god øjenkontakt og hun er også begyndt at blinke til mig når vi er sammen, de næste 2 uger har vi sommerferie sammen og har tænkt på at lave noget med hende men ved ikke hvad det skulle være, er blevet helt lost hvad det angår? Håber i kan hjælpe mig

Svar:
Hej dreng 20
Vil rigtig gerne hjælpe!
Jeg vil klart anbefale at du spiller helt med åbne kort overfor din veninde, hun kan ikke vide hvoran du har det, hvis ikke du fortæller det til hende, derfor synes jeg istedet for at sende hende en sms at du kunne invitere hende ud på en gå-tur, ud at spise eller noget helt andet i jeres ferie og fortæller som du skriver her at du har lyst til at være sammen med hende hele tiden og du er begyndt at se mere i hende end bare venskab, ved godt at det er noget af et skridt, men ærlighed kommmer du længst med, der er intet rigtig eller forkert at sige her, spring ud i det ! :)
Venlig Hilsen
Sascha