hjælp mig!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Kære cyberhus. :) En fra min klasse har spurgt om vi skal være bedste venner (en pige) jeg tænder på hende fordi hun har store bryster og er så smuk jeg er direkte forelsket i hende!! og jeg har bare lyst til at gå i seng med hende!.. hvad gør jeg?? Hilsen Drengen

Svar:
Hey dreng
Tak fordi du skriver til cyberhus.
Det lyder da rigtig dejligt, at pigen gerne vil være bedste venner med dig. Måske skulle du starte ud med, bare at være venner med hende, så kan du altid se om hun er interesseret i dig.
Hvis du ikke kan se jer som bare venner, må du jo sige til hende, at du er interesseret i mere end, at være bedste venner. Når du skriver at du tænder på hende og er direkte forelsket i hende, ville denne løsning nok være den bedste. Du må bare fortælle hende om dine følelser for hende, jeg ved godt at det kan være svært, men det er du næsten nød til.
I forhold til det med at du gerne vil i seng med hende, så skal du lige vide at det er ulovligt i Danmark, at have sex når man er under 15 år. Så det ville nok være en god idé, at vente lidt med det.  Indtil da er der mange andre ting i kan lave :)
Jeg håber at du kan bruge mit svar, og får det sagt til hende.
Mange hilsner
Mikkel :)