hjælp mig..

brevkassespørgsmål

hjælp mig..

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 3 uger siden

Hej jeg har et spørgsmål, det fordi jeg er bange for at når jeg onanere og jeg spærmer og noget så ryger fks på gulvet, ka det gøre nogen kvinde/pige Gravid? Ps God Brevkasse :)

Svar:

Hej dig.

Mange tak skal du have, jeg er glad for at du synes om brevkassen :)

I forhold til din frygt for at gøre en kvinde/pige gravid ved at din sperm ryger på gulvet eller andre steder, så kan jeg trygt svare nej, det kan du ikke. For at gøre en kvinde gravid skal I have sex uden beskyttelse, det betyder at din sperm skal helt op i kvinden, før det kan lade sig gøre.

Jeg håber det har besvaret dit spørgsmål ordentligt, og du er selvfølgelig velkommen til at skrive igen, hvis der er mere du er i tvivl om.

Venlig hilsen
Sabine