hjælp! er det forkert at tænde på andet end piger
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej!
jeg har siden jeg var 12 år tændt på bleer og sutter og sådan ting...
er det forkert ikke at tænde så meget på piger

Svar:
Hej med dig..
Det er simpelthen så forskelligt hvad folk tænder på, så hvis du tænder på bleer og sutter, så er det sådan det er lige nu. Og det er også helt okay, at du ikke tænder på piger lige nu og måske er det heller ikke piger der vil tænde dig i fremtiden.
Men det er også helt normalt at det kan ændre sig meget, og specielt når man er ung... dine hormoner og tanker om sex pisker rundt i kroppen og du er faktisk midt i en periode, hvor du mærker efter og finder ud af forskellige ting der tænder dig. Nogle ting fylder mere end andre, men det kan skifte næsten fra dag til dag når man er ung.. sådan er det og måske vil du også opleve, at du tænder på andre ting om ½ år.
Det vigtigste er egentlig bare at du har det okay med det og at det ikke ender ud i noget som er ulovligt.
Venlig hilsen
Erroll