Hjælp!.

brevkassespørgsmål

Hjælp!.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus.. Jeg har et lille problem med kondomer.. Når jeg har haft sex, kunne jeg ikke komme pga jeg havde kondom på, Jeg ved ikke hvorfor men sæddet kommer ikke ud i den lille dut der for enden af kondomet, Og det niver nede ved blæren?.. Hvad skal jeg gøre :S

Svar:

Hej med dig

Det lyder ikke så rart, at det niver og at du ikke kan komme, når du har kondom på. Et Kondom skulle gerne være noget man ikke lægger så meget mærke til og som ikke betyder noget i forhold til at få udløsning.

Min første tanke da jeg læste dit spørgsmål var, om du måske har fået købt nogle kondomer der er for små. For det første kan det stramme og nive nede ved roden, specielt hvis der også kommer lidt hår i klemme.

Det kan også betyde at du mærker kondomet for meget og at du derfor ikke kan komme. Og hvis du kommer, så er den der dut for presset sammen og der er ikke rigtig plads til spermen.

Så ud fra det du skriver, så lyder det til at du skal finde et gummi der passer og at du skal passe på med ikke at presse det for hårdt ned om penis. Prøv lige at tjekke den her artikel som forklarer det meget godt synes jeg, måske kunne det hjælpe.

Der står ikke noget med størrelsen, men man kan sige, at et kondom skal være behageligt at have på og sidde stramt nok til ikke at falde af. Måske kunne du prøve et større kondom og se hvordan det føles.

Der er nogen som bare synes det er meget ubehageligt med kondom og bare ikke synes de har lyst til at bruge det og det er jo fair nok, men så skal du sørge for at I bruger en anden form for beskyttelse. Fordelen ved kondom er bare, at det også beskytter mod sexsygdomme.

Jeg håber det bliver lidt bedre for dig, ellers må du lige prøve at skrive igen.

Venlig hilsen
Erroll