HJÆLP!

brevkassespørgsmål

HJÆLP!

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej! Jeg er 16 år! Jeg har en penis størrelse på 5 slap 9 stiv! Min kærester og jeg har tit seng hvor af, jeg er bange for at den er for lille og ikke giver hende de lidelser hun vil have! Vi har prøvet lidt af hvert, anal, hård sex, blidt og crazy med forskellige stykker redskaber. Det med redskaberne virkede så jeg er bange for den ikke er stor nok :-( Så jeg ville hører om der var piller sprøjter elle lign som kunne hjælpe mig??? PLEEEEEAS SVAR! Hilsen den usikre! Svar

Svar:

Hej med dig

Det lyder som du og din kæreste har gang i sexlivet og hygger jer med at prøve forskellige ting. Dejligt at høre...

Jeg tror der er rigtig mange drenge der tænker over størrelsen på deres pik. Måske fordi de har set pornofilm, hvor de altid er meget store eller synes de andre drenge i skolen har en større en. Så det er faor nok du tænker over det og spørger.

Der er ingen piller eller hurtig løning på at få enstørre pik. Selvom du måske kan se reklamer der siger det. Den eneste mulighed er, at man kan få en operation, men så skal man være 18 år og tit skal man selv betale for det. Men jeg tror mest det handler om andre ting.

Jeg kan fortælle dig, at der er ekstrem stor forskel pikke, både i længde, bredde, skæv, lige...og det sjove er, at det faktisk ikke er så vigtigt. Sex handler nemlig om mange ting og det lyder til at du og din kæreste leger super med det hele. Og derfor tror jeg heller ikke du skal være nervøs for at du ikke tilfredsstiller hende.

Jeg har lige en artikel fra sexlinien.dk om pikstørrelser, som du kan læse. Her kan du for eksempel se, at en fyr typisk er udvokset omkring 17 år.

Så mit råd til dig er, at være glad for din pik.. den er lige som den skal være og det tror jeg ogsådin kæreste synes.:) Omkring det medat tilfredsstille din kæreste, så handler det mere om at I snakker om hvad du og hun kunne tænke sig og bliver ved med at lege med sex. En orgasme eller tilfredsstillelse handler ikke om pikstørrelse, men mange forskellige ting. Hvordan du rører in kæreste, siger, nusser, slikker, legetøg og hvad der nu tænder hende.

Så jeg synes du skal nyde din kæreste og den sex I har og snakke med hende om dine tanker..

Venlig hilsen
Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål