Hjlæp! :)

brevkassespørgsmål

Hjlæp! :)

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej... Jeg er en pige på 13... Jeg gør tit alle de der " ting med mig selv... Blir ophidset og våd og glad... Men tænkte på 2 ting. 1 er det normalt at blive våd og alt det der? I så fald hvad kaldes det så.? Og 2 jeg sys jeg har prøvet alle ting.. -.- har taget Sterin lys osv, sæbet mig ind... Er der noget nyt? - kærlig hilsen den forvirrede <3

Svar:

Hej med dig

Det lyder til at du nyder at onanere og det er super... for det første giver det dig en dejlig følelse som du skriver og for det andet er det en super måde at lære din egen krop at kende.. så blive endelig ved med det.

Du stiller mig to meget præcise spørgsmål og jeg vil prøve at svare lige så præcist på dem.

Det første er et stort JA.. det er fuldstændig normalt og lige som det skal være. Når du onanere bliver du mere og mere liderlig. Og så bliver du også mere og mere våd.

Grunden til at du bliver våd er, at når du bliver gammel nok til at have sex, så er det nemmere og mere behageligt når drengen kommer op i dig. Det smører på en måde din skede, så den bliver mere glat indvendig. Det er jo ret smart. Den væske der kommer kalder man derfor også for smørvæske og kommer fra nogle små kirtler i din skede.

Omkring dit andet spørgsmål, så er det helt fint at prøve forskellige ting og være nysgerrig på nye ting. Jeg synes du skal prøve at læse de her to artikler. Den ene har henriette fra Cyberhus skrevet og den er her. Den anden er fra sexlinien her og måske kan du også her finde nogle ideer til din onani.

Håber du kunne bruge mit svar og ha det godt
Venlig hilsen
Erroll