Hjemmesid

brevkassespørgsmål

Hjemmesid

brevkassespørgsmål af
Emma
12 år

Hej. Har i nogle porno-hjemmesider?

Svar:

Hej med dig

Vi kan ikke give dig nogle gode bud på hjemmesider.

Det kan vi ikke fordi vi ikke ønsker at linke direkte til porno fra Cyberhus. Cyberhus bliver nemlig brugt af børn helt ned til 9 år, som ikke skal kunne klikke sig videre til pornosider.

Når det så er sagt, vil jeg sige at det er helt naturligt at være nysgerrig på sex i din alder. Du bliver nødt til at google dig lidt frem. Og husk at porno ikke har ret meget med virkeligheden at gøre, og at det er lavet for voksne. Derfor kan du godt komme til at falde over porno som kan virke voldsomt, eller som du ikke helt forstår. Så er det altså bare at slå væk med det samme, og måske finde en rådgivning som den her eller sexlinien og få en snak om det du så, og måske har fået det lidt mærkeligt med at have set.

Mange hilsner
Niels-Christian