Hjemmelavet sexlegetøj.

brevkassespørgsmål

Hjemmelavet sexlegetøj.

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hejsa. Jeg er en pige på 14 år, som godt kan lide at onanere. Jeg har bare et problem. Min mor, far, og storebror på 28 (som bor hjemme) ved det ikke, og jeg syntes ikke at det er fedt hvis de lige pludselig braser ind. Jeg har sagt at de skal banke på, og det gør de også. De venter bare ikke på at jeg svarer. Det banker på og går ind. Hvordan kan man få dem til at blive ude? Der er også en anden ting jeg tænkte på. Jeg har læst herinde at man selv kan lave sit sex legetøj, og det er fedt det med guleroden, og stearinlyset, men hvis man nu ikke har, eller ikke har lyst til at købe kondomer, kan man så tage en handske (gummi handske) som dem man bruger når man skal skifte børn, og stikke guleroden/stearinlyset ind i en af fingrene, og bruge handsken som kondom? Håber i vil svare på mit spørgsmål. Knuz the girl.

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå du ikke synes de er særlig fedt at de bare kommer brasende ind, uden at vente på at du har svaret dem.

Hvis du gerne vil have at de skal vente til du har har svaret, bliver du nok nød til at sige til dem helt præcist, at du gerne vil have at de venter med at gå ind, til du har svaret. Hvis ikke du er helt tydelig, så er det ikke sikkert de forstår, hvor vigtigt det er for dig, at de venter med at komme ind. En anden mulighed er også, at du får en nøgle til dit værelse. Men det ved jeg ikke hvad dine forældre siger til. På den måde kan du i hvert fald nemmere få lidt privatliv ind imellem. Hvis du er bange for at de kommer ind mens du onanerer, kan også være du bare bliver nød til at vente til du er gået i seng om aftenen eller til når du ved de ikke er hjemme. Det er faktisk mine bedste bud på hvad du kan gøre. Jeg håber at noget af det kan bruges.

Du spørger også om man kan bruge en gummihandske som kondom. Jeg må nok desværre skuffe dig og sige at jeg ikke vil råde dig til at gøre det. Jeg er ikke sikker på, hvad for noget materiale gummihandsken er lavet af, og når den ikke er beregnet til at komme op i skeden, så synes jeg ikke det er godt at bruge sådan en handske som kondom. Det er bedst hvis du på en eller anden måde får købt nogle kondomer, for det er det bedste at bruge, når du skal onanere.

De bedste hilsner Sine