Hjemmelavet sexlegetøj
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej :) Jeg kan godt li at onanier :D så jeg ville spørger om man kunne lave nogen Hjemmelavet sexlegetøj... (JEG HÅBER VIRKELIG AT MAN KAN) KOM med såå mange forslag som muligt ;) på for hånd tak <3

Svar:
Hej pige 15 år
Tak for dit spørgsmål, dejligt at høre at du ikke er bange for at udforske din egen krop seksuelt
Det er kun fantasien der sætter grænser for hvad du kan bruge til onani, der er rigtig mange muligheder uden det behøver at koste dig noget, jeg har skrevet nogle forslag nedenfor, hjemmelavet er de nok ikke helt, men der findes mange muligheder i hjemmet som kan bruges.
Agurk/gulerod, det er en god ide med et kondom på, eftersom de kan knække og det er ikke den største fornøjelse.
Brugseren: Her kan du justere strålerne alt efter hvad du synes er mest behageligt
Sterinlys (husk kondom på )
Din telefon (sæt vibratoren til)
Vaskemaskinen/tørretumleren (læn dig op af den, gerne med underlivet fremme)
Armlæn (sæt dig over det og gnid dit underliv frem og tilbage)
Som du kan læse ovenfor så er der mange muligheder og der er ikke noget der er forkert, det er helt naturligt at være nysgerrig på ens seksualitet.
Venlig Hilsen
Sascha