hjælp til min kæreste

brevkassespørgsmål

hjælp til min kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hey :-) jeg har verdens dejligste kæreste og vi har været sammen i et år. vi havde sex for første gang for 2-3 måneder siden, men min kæreste har lidt problemer. Han kan tit ikke have stiv pik så længe af gangen og han er rigtig ked af det og jeg prøver at trøste ham, men det går ham virkelig på. og for det andet så tror vi faktisk at vi aldrig har haft sex, for hver gang vi skal til at have sex, så kan han aldrig finde hullet og for at være lidt pinlig, så jeg ved jeg faktisk ikke helt selv hvor den skal op henne..

Svar:

Hej :D

Fedt at du har en dejlig kæreste, og at i har et godt forhold. Det som det godt kunne lyde til, at din kæreste "lider" af, er helt almindelig præstationsangst. Det er noget som alle drenge oplever, og desværre virker trøst ikke rigtigt. Nogle drenge kommer for hurtigt fordi de tænker for meget på, at de ikke må komme for hurtigt. Andre tænker meget på om de kan holde den stiv, og så bliver den slap. Det er nogle problemer der er meget svære, at håndtere.

Mit råd er at i har et rigtig godt forspil, hvor han kæler ved klitoris, og får dig til at blive våd. Så bliver det også meget nemmere, at komme op i dig. Samtidig kæler du for hans pik. Så må han fortælle dig, hvad der tænder ham, så du kan gøre det, og han på den måde kan holde den stiv. Det vigtigeste er at i begge er afslappede, og der intet pres er på ham. Hvis den ikke går første gang, så prøver i bare med lidt mere forspil, og giver den et forsøg mere. Du kan evt. hjælpe ham, ved at tage hans pik i hånden og føre den op.

I forhold til dit spørgsmål med "hullet," så sidder klitoris jo i toppen, hvis du lader din finger glide ned ad mellem skamlæberne vil du helt automatisk finde "hullet." Hvis man ikke er tændt, kan man som regel ikke få en finger op, hvis man derimod er tændt og slapper af, kan man nemt få en finger op, og en pik for den sags skyld :) Hvis du går ind på wikipedia og søger på "fisse" så vil der komme et billed med forklaring af hvad der er hvad i kvindens skede.

Jeg håber at i begge kan bruge mit svar, og at i får løst jeres lille problem.

Mange hilsner

Mikkel :D