Hjælp til kondom størrelser?
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Hejsa.
Jeg er en mand på 21 år, som har besvær med at finde de rigtige kondomer.
Jeg håber at det er ok at skrie herinde, selvom CyberHus vidst nok er til den lidt yngre målgruppe.
Mit problem er at jeg tilsyneladende har nogle lidt specielle mål.
Mit lem er ca. 17 cm i længden og har en omkreds på 14.5cm.
De mål gør det lidt svært at finde de rigtige kondomer, så vil høre om i har nogen idéer til hvor jeg kan købe nogle?
Apoteket, onlineshops (Med kort leveringstid) osv?
Jeg vil helst gerne vide det snarest muligt, da jeg skal have dem inden tirsdag. :)
På forhånd tak.
-M

Svar:
Hej med dig
Jamen lad os springe lige ud i det, for det er et ret enkelt "fix" til dit spørgsmål.
Længden på dit lem er ikke så afgørende da langt de fleste kondomer kan bruges på selv MEGET lange lem. Det afgørende er omkredsen, for det kan der være stor forskel på fra de forskellige kondomer.
Kondomtorvet har lavet en helt enkelt størrelsesguide som du kan bruge. Du kan både bestille kondomer hos dem eller du kan tage guiden med på apoteket og finde de rigtige kondomer der. Måske er det den bedste løsning hvis de skal bruges hurtigt :)
Du kan se guiden her...god jagt
Niels-Christian