Hjælp til homoseksualitet.

brevkassespørgsmål

Hjælp til homoseksualitet.

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej.

jeg har et problem som jeg virkelig håber I kan hjælpe mig med her på cyberhus, jeg er en homoseksuel dreng men jeg kan ikke finde andre homoseksuelle som Er villige til at være sammen med mig.....

jeg vil rigtig gerne have samleje med en anden dreng/mand men jeg ved ikke hvordan jeg kan få det stablet på benene..... Så mit spørgsmålnlyder på: hvordan kan jeg få en anden dreng/mand til at gå i seng med mig?

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå, at det må være frustrerende for dig, at du ikke ved hvor du kan møde en fyr, eller hvordan du kan få en fyr til at gå i seng med dig. Jeg vil starte med at sige, at det kan være svært at få andre til at have sex med en, da mange gerne vil kende en person inden de har sex, fx at være kærester. Så jeg har nok lidt svært ved at give dig konkrete råd til, hvordan du kan få en anden til at gå i seng med dig.

Det jeg dog vil anbefale dig er at prøve at finde steder, hvor du kan mødes med andre homoseksuelle mænd. Det vil nok være det bedste udgangspunkt for dig, hvis du gerne vil finde en at have sex med. For eksempel har Landsforeningen for bøsser, lesbiske, biseksuelle og transpersoner en mandegruppe som mødes en gang om måneden i København, hvor de laver forskellige ting sammen. Det kan også være, at du skal prøve at kigge på forskellige datingsider. Jeg har fundet en oversigt her over forskellige sider. Afhængig af hvor du bor, er der forskellige caféer og mødesteder for homoseksuelle. Du kan finde en oversigt over nogle forskellige steder her.  Så mit bedste råd til dig er altså at prøve selv at tage noget initiativ fx ved at tage hen på en af caféerne eller kigge på nogle af datingsiderne. Det kan være, at du er heldig og finde en der passer til dig.

Du skriver heller ikke om du har prøvet at være sammen med en anden dreng før. Hvis ikke, så tænker jeg umiddelbart at det måske er en god idé, at det er sammen med en som du kender og er tryg ved. Så derfor kan det måske betale sig, at vente lidt og i stedet finde en person, som du har det godt med, så det bliver en god oplevelse, fremfor at finde en tilfældig person, hvor det måske ikke er en så god oplevelse. Og det kan netop være, at du kan møde nogle søde mennesker ved et af de her mødesteder eller på en datingside.

Held og lykke med det.

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål