hjælp tak

brevkassespørgsmål

hjælp tak

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

efter jeg har onaneret er min pik stadig stiv selv om jeg ikke er liderlig mere hvordan kan jeg slippe af med den???

Svar:

Hej med dig

Jeg vil prøve og komme med nogle metoder, som måske kan hjælpe dig til, at få din pik ned og ligge igen.

Men du skal vide det er helt normalt, at ens pik sagtens kan blive stående bagefter, også selvom man ikke er liderlig. Grunden til det er, at der stadig er blod inden i pikken, som ikke er løbet tilbage igen.

Normalt så falder den hurtigt ned, hvis du tænker på nogle andre ting. Det kunne måske være et pindsvin, eller dine forældre eller lignende. Noget andet som også kan hjælpe meget, er hvis du putter noget koldt vand på din pik, eller noget andet koldt du kan finde. Men ellers er det bare og vente, til den er faldet ned igen.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw