hjælp min pik er for stor

brevkassespørgsmål

hjælp min pik er for stor

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej mig igen. jeg har et problem min kærste har lige sagt at hun er klar til at have sex og hun sagde igår at hun ikke tror at min pik ikke vil passe. hun har hjulpet mig hver gang jeg har målt den og hun har sagt at de 25 cm og 6 cm i diameter er for stor. hvad skal jeg gøre

Svar:

Hej med dig..

Jeg går ud fra, at det er dig der har skrevet før og derfor linker jeg lige til Casper svar her. Hvis det ikke er dig, så kan jeg ikke besvare det bedre, så du kan fint bruge det..

Venlig hilsen
Erroll