Hjælp mig... Please svar hurtigt.
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej. Jeg vil gerne spørge jer om noget. Jeg er en dreng på 13 og onanerer til hverdag. Jeg er meget liderlig og vil gerne have et blowjob eller et handjob. Men jeg er kun 13 :( ved godt at det først er lovligt før man er 15 år. Jeg har også lyst til at give mig selv et blowjob, men kender ikke nogle stillinger til det. Hvordan kan jeg undgå at "komme" så hurtigt, jeg kan ikke engang holde det inde 2-5 minutter. Jeg har ingen kæreste for jeg er for genert til at kysse.

Svar:
Hej med dig.
Det er fint du onanerer, så lærer du din krop og din seksualitet at kende. Netop det med at komme hurtigt har noget med at gøre, at du holder pause lige nøjagtigt når du har lyst til at sprøjte. Onaner så igen og byg op igen og stop når du mærker kildren og lysten til at komme. Du kan prøve at klemme lige under pikhovedet. Det gør lidt ondt, du kommer til t tænke på noget andet og det trækker ud med at du kommer.
Til det med handjob og blowjob, kan jeg godt forstå du er nysgerrig på hvordan det føles når en anden gør det på dig. Du kan selv give dig et handjob (altså onanere) et blowjob kender jeg ingen der kan. Så skal man være virkeligt smidig for at kunne slikke sig selv i skridtet. Det er helt okay at du er genert, jeg tror ikke der er ret mange som ikke er generte. Nogle er bare mere højrøstede og talende, hvilket også kan være et tegn på at de er generte. Som sagt, det er helt okay at du er genert. Du skal nok komme til at kysse. Samtidig med du er nysgerrig, så tror jeg, når du lige år et par års mere erfaring med at onanere og lære dig selv at kende. Så bliver du lidt mere sikker og så forsvinder din generthed med stor sikkerhed.
Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers må du skrive ind igen.
Mange hilsner Mette.