Hjælp mig er liderlig

brevkassespørgsmål

Hjælp mig er liderlig

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej jeg er 17år betvivl gerne lege med min pik piger kan stikke fineren op i skeden eller lege med Sinne patter mænd kan kun oani hvad kan vi ellers

Svar:

Hej med dig

Både drenge og piger kan onanere... og ja du har ret i at der er forskel på hvad man kan som pige og hvad man kan som dreng.

Jeg synes du skal prøve at læse den her artikel om onani på sexlinien.dk. Jeg synes den fortæller meget godt, hvordan drenge kan onanere. Det står nederst i artiklen.:)

Venlig hilsen
Erroll