HJÆLP MIG!!

brevkassespørgsmål

HJÆLP MIG!!

brevkassespørgsmål af
Jakob
11 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

Hej jeg er en dreng som ikke så gammel men jeg udvikler mig meget lige nu og jeg er begyndt og være lidt sexuel med nogle billeder men ingen som jeg kender gør det. Jeg ved ikke om det er normalt for en dreng som mig men pllzz hjælp mig

Svar:

Hej Jakob

Som jeg forstår dig, er du begyndt at få interesse for seksuelle billeder, eller porno billeder og er i tvivl om det er unormalt?

Når man er på vej i puberteten er det helt naturligt at blive interesseret i sex, og rigtig mange bliver derfor også interesseret i seksuelle billeder.
Mange synes det er en meget privat ting, og holder det helt for sig selv. Måske er det derfor du tænker at ingen andre gør det?
Måske gør de det faktisk, uden at snakke om det?

Lige meget om andre du kender gør det, tænker jeg at det er helt naturligt at være nysgerrig, og helt naturligt at se på seksuelle billeder.
Nu ved jeg ikke hvor du ser på de her billeder, men måske er det på nettet du finder dem?

Husk, at når du kigger på nettet, så er de billeder du ser lavet af voksne og til voksne. Derfor kan det godt være du kommer til at se noget som virker mærkeligt eller voldsomt. Hvis det sker kan det være en rigtig god idé bare at "bladre videre", væk fra billedet. Hvis du kommer til at se noget som, ikke er rart kan du altid skrive i brevkassen igen eller logge på vores chat og snakke med en rådgiver.

Mange hilsner
Niels-Christian