hjælp mig.

brevkassespørgsmål

hjælp mig.

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

heej, jeg er en pige på 16, jeg vil bare gerne spørger om det er normalt at ikke have sin menstruation i 3 mrd, for har ikke fået det endnu, og har også taget test, jeg er ikke gravid, ved ikke helt hvad jeg skal gøre, jeg håber du kan hjælpe mig med et godt svar? :)

Svar:

Heej pige 16 år

Der er rigtigt mange teenager piger som "bare" har uregelmæssig menstruation, så der er formegentlig ikke noget at være nervøs for. Der kan være flere årsager til at den udebliver for en tid, for jeg kender ikke til din situation.

F.eks kan stress, overdrevet motion, stort vægttab, og så selvfølgelig graviditet, men en test har vist dig, at det er du ikke. Hvis ikke din menstruation ikke er kommet hvor du læser denne mail, så synes jeg at du skal tale med din mor og/eller ringe til din egen læge.

De bedste hilsner Mette.