Hjælp mig.

brevkassespørgsmål

Hjælp mig.

brevkassespørgsmål af
Anonymous
18 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

Hej jeg er en normal 18 år dreng med en kæreste. Forleden ville min kæreste gerne have sex med mig men jeg sagde nej vær gang. Problemet er at jeg har en lille pik, Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig

Jeg tror mange fyre kender til det her med at blive usikker på om deres pik nu er stor nok eller god nok til at kunne have god sex med en kæreste.

Virkeligheden er at, det er den. Virkeligheden er også at piger ikke rigtig går så meget op i størrelsen, som fyre gør.

Husk lige at din kæreste vil have sex med dig...hele dig. Ikke kun din pik. Hvis det kun handlede om en pik, kunne hun købe sexlegetøj i stedet for at være sammen med sin kæreste.

Din pik er kun én del af sex. Det at mærke et andet menneske tæt på. Føle hinandens hud, vejrtrækning osv er mindst lige så stor en del af sex.

Din kæreste vil have sex med HELE dig, og jeg kan garantere dig at din pik er perfekt som den er. Den er nemlig en del af dig...som hun gerne vil have sex med.

Giv det en chance...tror du vil blive overrasket over hvor ligegyldigt pikstørrelsen er.

Mange hilsner
Niels-Christian